Hoe wij DrivOlution naar duurzame groei sturen
Corebusiness
van DrivOlution
Dergelijke inzichten kwamen aan het licht tijdens de eerste fase van het project, die van account planning. Daarin groeven we, onder andere door het voeren van één-op-ééngesprekken met klanten, naar alle belangrijke informatie die wij als marketingpartner nodig hebben om ons werk te doen: USP’s, doelgroep, sterktes, zwaktes, concurrentieanalyse, perceptie van de buitenwereld over DrivOlution…
Leads als ruggengraat van een organisatie
Om je brand te ‘builden’, moet je natuurlijk wel eerst een brand hebben. Daarom gaven we die van DrivOlution een welverdiende opfrisbeurt. Vervolgens gingen we aan de slag met dat merk op sociale media. We werkten verschillende, originele contentcategorieën uit waarop (potentiële) klanten kunnen inhaken. Focus lag daarbij vooral op LinkedIn, hét platform om bedrijfsleiders te overtuigen van je waarde. In drie maanden tijd zorgden we dat hun content door 300.000 mensen bekeken werd.
Activatie doen we via performance marketing, waarmee we voornamelijk inschrijvingen voor hun opleidingen proberen te genereren. Met succes, want op die manier lopen er maandelijks tientallen inschrijvingen binnen. Op die manier dragen die marketinginspanningen bij tot een groot deel van hun omzet.
Video als wapen
Plankgas
Kortom, we hadden 2,5 jaar geleden de eer om in een samenwerking te mogen stappen waar het wederzijds vertrouwen enorm groot is en waarbij we samen impact kunnen creëren. Daarvoor springen we elke dag met veel plezier voor uit ons bed. Want een solide marketingaanpak is één van de grootste levenslijnen die een onderneming heeft. Zo rijdt DrivOlution plankgas richting duurzame groei.
AANBEVOLEN












