De 5 frustraties rond marketing die altijd terugkomen
Dit is de top 5 frustraties rond marketing die we het vaakst horen en dit is hoe wij ze aanpakken.
Onduidelijke resultaten
Wij tonen altijd de échte resultaten en maken duidelijk wat goed loopt en wat minder. Slechte resultaten zijn er niet om onder de mat te vegen, maar om actie op te ondernemen. En dat is net waar wij het bij Tide Agency warm van krijgen.
Wat doen jullie net?
Veel ondernemers vertellen ons dat hun vorige marketingpartner hun bedrijf eigenlijk nooit écht begreep. Campagnes voelden generiek aan, alsof ze evengoed voor eender welk ander bedrijf geschreven konden zijn. Dat zorgt voor frustratie, want marketing moet vertrekken vanuit de eigenheid van je zaak en de taal van je klant.
Bij ons start elk traject met een grondige kennismaking en daar zal je al merken dat wij vanuit onze oprechte interesse graag veel vragen stellen. Zo begrijpen we helemaal waar je uitdagingen liggen en welke accenten je graag legt.
Marketeers praten marketingtaal
In marketingland word je om de oren geslagen met drieletterige afkortingen. CTR, CPM, CPC, … Volgens de Britse advertiser Dave Trott ontbreekt alleen nog de afkorting WTF.
Onze ervaring is dat ondernemers geen interesse hebben in de cijfers op zich, maar wel in de inzichten die eruit voortkomen. Daarom serveren we maandelijks het beste van twee werelden: we duiken in de cijfers, maar vertalen die ook naar duidelijke inzichten en concrete vervolgstappen. Steeds in mensentaal.
Geen maatwerk
Wij staan erom bekend om al tijdens onze kennismakingsgesprekken een spervuur aan vragen af te vuren. We zijn altijd benieuwd naar alles over jouw business, jouw verhaal en jouw ambities. Dat vertaalt zich op een heel organische manier in een plan dat écht op maat is van jouw vraag.
Herhalen, herhalen en herhalen
Als je bij Tide Agency feedback geeft, dan slaan we die centraal op. Zo weet iedereen van ons team waar ze rekening mee moeten houden.
Tot slot
AANBEVOLEN






