We hebben een winnaar: Dries Marien (Pakske) wint ons Personal Branding traject

28 okt 2025

Na veel inspirerende inzendingen is de winnaar van onze Personal Branding Winactie bekend. CEO Dries Marien van Pakske uit Dessel wint het volledige traject ter waarde van € 15.000. Gisteren zijn we hem persoonlijk gaan verrassen, en zijn reactie zei genoeg.

"

Dries overtuigde met visie en authenticiteit

Gisteren trokken we naar Dessel om Dries het grote nieuws te brengen. Met bloemen, een symbolische cheque en veel enthousiasme.

Wat ons direct opviel? Zijn eerlijkheid.

Geen gladde pitch over hoe geweldig hij al is op LinkedIn. Gewoon oprecht: “Ik weet dat het belangrijk is, maar ik neem de tijd er niet voor.” En dat is precies waarom we hem kozen.

“Ik ben zelf al een tijdje bezig geweest met personal branding, maar het lukt me niet hier consistent in te zijn. Ik vergeet gewoon om op regelmatige basis te posten. Dus dit is super interessant.”
Dries Marien, CEO Pakske

Waarom Dries won

Toen we door de tientallen inzendingen gingen, zochten we geen perfecte LinkedIn-guru. We zochten een ondernemer met:

  • Een duidelijke visie (en Dries heeft er eentje: van Vlaams geboortelijstplatform naar Europees nummer 1 in gifting)
  • De ambitie om meer visibiliteit te krijgen 
  • Overtuigende motivatie en authenticiteit (geen marketing-praat, gewoon echt)

Dries Marien: “We willen niet alleen in Vlaanderen groeien. We willen de Europese nummer één giftingplatform worden en ook globaal doorgroeien.”

Wat Dries zelf zegt over zijn doel

We vroegen hem: “Als we drie of vier maanden doorspoelen, wat wil je dan bereikt hebben?”

Zijn antwoord was simpel maar krachtig:

“Ik wil vooral een heel goede basis gelegd hebben. Tractie gecreëerd hebben. En iets hebben waarop we kunnen verder bouwen.”

Precies dát is wat personal branding moet doen.

Wat wij voor Dries gaan doen

De komende maanden gaat Dries samen met Tide Agency zijn personal brand professioneel uitbouwen. Het volledige traject omvat:

Strategie & fundament

  • Kick-off workshop – Zijn positionering als leider en ondernemer scherp stellen
  • Personal branding strategie – Inclusief merkverhaal, contentpijlers en tone of voice
  • Doelgroepanalyse – Wie moet Dries bereiken en met welke boodschap?

Content & zichtbaarheid

  • Videoreeks & leadership content – Professionele video’s die zijn visie en expertise laten zien
  • LinkedIn power-up – Van profiel-optimalisatie tot contentkalender en posting-discipline
  • Personal content management – Maandelijkse begeleiding en strategische sessies

Pers & PR

  • Persbericht – Professionele bekendmaking van zijn versterkte positie

Totale waarde: € 15.000

Wil je meekijken achter de schermen?

Volg Tide Agency op social media voor updates, behind-the-scenes content en concrete inzichten uit het traject.

Ook aan de slag met jouw personal brand? 

Ben jij ondernemer, CEO of leidinggevende en herken je Dries’ struggle? Wil je ook meer impact maken met jouw merk, maar kom je er niet aan toe?

Ontdek ons Personal Branding traject en leer hoe je jouw expertise, visie en leiderschap omzet in een sterk en authentiek personal brand zonder dat het een second job wordt.

AANBEVOLEN

Andere interessante blogs